piątek, 20 marca 2015

Moc koralików

Witam wszystkich gorąco.Troszkę mnie nie było, ale oto dziś przedstawię Wam winowajcę przez którego nie miałam czasu na nic. Uff nareszcie skończony !! Naszyjnik. W ostatniej chwili bo jeszcze przed chwilką wykańczałam brzegi. Świeżutki na wyzwanie Kreatywnego kufra Mapka . Naszyjnik wykonany haftem koralikowym z przeróżnymi koralikami i nie tylko chodzi o kolory , ale i kształty. Nie będę wymieniała wszystkich , bo to za dużo. Zapraszam do oglądania.









Główne elementy wykonałam jak zwykle sama z modeliny. Połączyłam razem trzy kolory tak aby powstał delikatny maziajek :)



 Naszyjnik zgłaszam również na wyzwanie Szuflady Koraliki bo  jest tu do wyboru do koloru koralików




Jeśli podoba ci się ten wpis podziel się nim lub śledz mnie ,aby być na bieżąco. Wyraz swoją opinię pozostawiając komentarz pod postem. Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Jest piękny! Nie dziwię się, że skradł Ci tyle czasu, ale zdecydowanie było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ileż tam roboty! :o Przepiękny jest, podziwiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny;)) Jestem pełna podziwu;) i życzę powodzenia w obydwu wyzwaniach! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny :) powodzenia życzę. Też miałam zrobić na kuferek coś, ale niestety czasu zabrakło ;/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, bogaty naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo koralikowe! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo. Na razie się uczę więc może coś wyszło nie tak , ale i tak jestem zadowolona z pracy

    OdpowiedzUsuń